Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 14:02:32 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11173 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Aakaru küla, Puravikumäe // Virulase 
küla, 22134 Tatra-Aarike tee // Aarike (Aarike pais) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: teavitus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27139200>  (menetlus nr: 
454211), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (REIO JÜRIÖÖ) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister